četrtek, 31. januar 2008

iStock Januar

Ena izmed želja za leto 2008 je bila tudi, da bi mi uspelo vsak dan na iStockphoto naložiti vsaj eno fotografijo. Januarja sem izpolnil "normo" in tako je v prvem mesecu letošnjega leta nastal tale mozaik.

1. - 7. januar 2008

8. - 14. januar 2008

15. - 21. januar 2008

22. - 28. januar 2008

29. - 31. januar 2008


p.s.: Podobno željo sem imel tudi na temo moje magistrske naloge, vendar sem bil tam malce manj uspešen. No, stvari so se le premaknile, tako da sem trenutno obtičal na 69. strani.

4 komentarji:

mija.michelizza pravi ...

Mislim, da nisi hotel naprej pisat magistrske, ker je, če se ne motim, naslednja številka na vrsti prav 69. No, kakorkoli že ... najbrž bodo 69-ke kar deževale ... ;-)

Tine pravi ...

lepe fotke, cestitke!

j3rn3j pravi ...

najprej naj se ti zahvalim, saj si mi dal odličen pripomoček za zapravljanje časa (istock). Po tvojem načrtu sem naredil studio in tudi objavil par fotk...(počasi se daleč pride pravijo). Zanima me sledeče..kako si na blog dodal gif animacijo istocka ki je povezava do tvojega profila? Drugače pa hude fotke...sem ti ukradel eno idejo s šalco in limono..upam da nisi jezen :)

matejmm pravi ...

@j3rn3j: Upam, da iStock ne bo samo pripomoček za zapravljanje časa, ampak da bo kmalu tudi kaj v tvojo denarnico kapnilo. Kot si že sam ugotovil, počasi se daleč pride. Pridno uploadaj in bodo tudi rezultati prišli. Tisti link z gif animacijo imaš na iStocku in sicer pod tvojim profilom: Account deatils > Refferals > Referral Program and Site Badges (http://www.istockphoto.com/user_badges.php). Tam pobereš kodo in jo skopiraš na blog. Nič lažjega ;) Glede šalce in limone pa ni panike. Upam, da se ti bo prodajala bolje kot moja ;)