četrtek, 10. januar 2008

Na Filipine

Danes me je v poštnem nabiralniku pričakala razglednica, ki jo je poslal kolega s potovanja po Iranu. Razglednica je za pot potrebovala kar nekaj časa, saj je kolega z družino že dolgo doma.

Zanimiv pa se mi je zdel žig na razglednici, ki razkrije zakaj je potovala toliko časa.



"MISSENT TO PHILLIPINES"

Me prav zanima, če imajo tudi na Filipinih Ptujsko ulico in je tako pogosta, kot Prešernova pri nas?



Sicer pa pošiljatelju najlepša hvala za razglednico ;)

4 komentarji:

Saša Gerčar pravi ...

Ptujska ulica? Moj mož izhaja iz tam in tudi jaz sem nekaj let preživela pri njegovih na tem naslovu ... a se mi dozdeva, da to ni bilo na Filipinih. No, jaz poznam zaenkrat le to Ptujsko iz Ljubljane.

mija.michelizza pravi ...

Hehe, krneki ... od kje so res dobil Filipine? Me pa ne bi motilo, da bi mene po pomoti poslal tja za neki cajta (namesto kartice ;-)

matejmm pravi ...

@Saška: Se pravi, da sva s tvojim možem soseda ;)

@Mija: Tudi jaz sem malo zavidal razglednici.

Anonimni pravi ...

No, le kaj bi na to porekel naš občutljivi premier?

Namesto s Slovaško so nas začeli zamenjevati s Filipini :)))