ponedeljek, 14. januar 2008

Paket iz Kanade

Danes mi je kurir prinesel paket iz Kanade, v katerem so bile moje vizike podjetja Istockphoto. Kot ekskluzivnemu fotografu mi enkrat letno pripada tisk vizitk, na katerih je fotografija, ki sem si jo sam izbral. Letos sem se odločil za fotografijo, ki je bila tudi Free Image Of The Week.







4 komentarji:

Tine pravi ...

Super, prav šmensi zgleda vse skupaj:)

Eno prosim prišparaj zame!:)LP

Anonimni pravi ...

Super, jaz bi tudi eno, če še nisi vseh razdal.

Anita pravi ...

Hudo dobro.

A se ti še splača hoditi v službo? ;)

matejmm pravi ...

@s3cMM: Samo eno? Sem mislil, da jih rabiš vsaj kakšnih 100. Poleg teh imam še lanskih skoraj 3/4. Nekako še nisem tako slaven, da bi mi jih uspelo vse v enem letu porabit.

@Anita: Hmja, to s službo je čisto resen pomislek. Kar nekaj znancev, ki se ukvarja s stock fotografijo, je v zadnjem času pustilo službe in šlo "na svoje". Vsaka stvar ima svoje prednosti, ampak zaenkrat jaz še ne razmišljam resno o tem. Ampak nikoli se ne ve.