sreda, 23. januar 2008

Številka 66

Meeya - strastna zbirateljica nalepk Smrkcev je poslala prvo današnjo 66-ko. Če ima kdo kakšno nalepko za zamenjat, naj pusti post na njenem blogu ;)

s3cMM je poslal serijo številk, pod katere je je zapisal:
"Ko sem razmišljal o števiki 66, mi je takoj padla na pamet legendarna ameriška avtocesta Route 66 od Chicaga do Los Angelesa v skupni dolžini 2448 milj (3940 km). Ko smo se potikali po ZDA, smo se ustavili tudi pri upokojenem brivcu g. Delgadillu, ki je svoj lokal spremenil v muzej 66. ceste in prav on je zaslužen, da je bil tej cesti priznan zgodovinski pomen in tako dobiva sredstva za vzdrževanje iz proračuna."






6 komentarjev:

Žiga Gričnik pravi ...

Redno spremljam štetje tvojih številk. Zelo posrečene fotografije, kje vse se najdejo št. Na marsikateri fotki, ki si jo objavil si mislim pa kak to opaziš :)

Me pa zanima, do katere številke boš šel? Magična meja 100? Ali boš nadaljeval?

matejmm pravi ...

@Žiga: Ko padeš enkrat v te številke, vidiš povsod samo še to, tako da hitro opaziš tudi tiste bolj skrite. Do kje bom šel? Hmmm... Pred časom me je s3cMM vprašal, če mi lahko pošlje naslednjo številko, pa sem mu rekel, da ni problema, ker me ni strah, da bi jih zmanjkalo. Torej... "No limits"... oz. verjetno se bom prej naveličal, kot da bi številk zmanjkalo... ;)

Anita pravi ...

O, kdaj so se pa tile smrkci zbirali? Teh se pa jaz ne spomnim, pa sm kr fen. :)

matejmm pravi ...

@Anita: Smrkci so spet IN, tako da lahko v vsaki trafiki kupiš nalepke in/ali album. Če boš dobila kakšno "doplarco" pa Meeyo pokliči, če je še nima ;) Ona je dobila album za novo leto, za RD pa 3 pakete slikic.

Anita pravi ...

O superca. A misliš da imamo kako trafiko v Idriji?

matejmm pravi ...

@Anita: Ja, nekje pa že prodajajo "cajtnge", a ne? No, tam 'majo ponavadi tudi Smrkce ;)