nedelja, 20. januar 2008

Najbolje ocenjene fotografije

Uporabniki spletne strani iStockphoto lahko tudi ocenjujejo fotografije drugih fotografov. Med mojimi fotografijami je (po ocenah) na prvem mestu trdno zasidrana fotografija mlina na veter iz Grčije, ki je bila tudi FIOTW.



Drugo mesto si delita novoletno okrašena Ljubljana in posnetek iz Minilypse v Kamniku.




Na tretjem mestu pa je avtoportret, ki sem ga posnel po navodilih Strobista.


Četrto mesto si s šestimi prejetimi glasovi deli kar osem fotografij. Če želiš tudi sam oddati glas za katero izmed mojih (ali drugih) fotografij, se je potrebno na strani iStockphoto prej registrirati. Registracija je brezplačna.

Na vsaki izmed mojih vizitk, ki sem jih prejel prejšnji teden pa je tudi koda, s katero ob prvi registraciji prejmeš 3 kupone za brezplačen prenos fotografij po lastni izbiri. Na željo, ti kodo pošljem tudi po mailu.

Ni komentarjev: