četrtek, 17. januar 2008

Pust 2008

Letos je pust že 5. februarja. Že imaš svoj kostum? Jaz ga imam, ampak nikomur ne izdam v kaj se bom našemil. Me prav zanima, če me boste prepozzzzzzzzzzzzznali... ;)



PS: Kostum je namenjen nečakinji, ampak očitno je prav tudi komu z malce večjo konfekcijsko številko ;)

5 komentarjev:

mija.michelizza pravi ...

Meni sigurno ne bi bil prav ta kostumček, mam preveliko glavo :-)) Sicer pa me prav zanima, kako bi reagirali, če bi šel 5. februarja tak v službo? ;-)

matejmm pravi ...

@Mija: Če ti je kostum všeč, ga lahko nabaviš v Sparu za 4,99 eur, pa poskusiš, če ti grejo tipalke na glavo. V službi bi me verjetno vsi pozdravljali z "Bzzzzzzzz...." ;)

Anita pravi ...

JOj kok si pa ti ena srčkana čebelica. :) Bzzz..

Tanja pravi ...

Krasna čebelica si. Naj uganem, L bo čmrlj :-).

Tine pravi ...

Brez heca. Ti ris murš jet s tem v maškare!Zakon je!!