sreda, 16. januar 2008

Pismo iz San Francisca

Lepo je dobiti pismo preko luže, pa čeprav je samo reklama. Ampak ne navadna reklama, temveč taka, v kateri je natisnjena moja fotografija, kupljena preko istockphoto.com. Zelo lepa gesta urednika agencije, ki avtorjem fotografij pošlje nekaj izvodov tiskovine, v kateri je ta uporabljena.






PS: Ko sem videl od kje je prišlo pismo, sem se spomnil na čase, ko sem se tudi sam sprehajal po strmih ulicah San Francisca.

3 komentarji:

Anita pravi ...

Ufa, sem si ogledala tvoje fotke iz San Francisca in vidim, da se je kvaliteta fotk hudo izboljšala. Pa še vse so ti malo visele. ;)

matejmm pravi ...

Hja, pri tistih starih fotkah je bila verjetno glavna težava v "postprodukciji" saj so bile skenirane z enim takim kavbojskim ročnim skenerjem. Verjetno tudi zato malo visijo. Je pa res, da sem se od takrat kakšno stvar tudi dodatno naučil o fotografiji.

Anita pravi ...

He, he, moj komentar je bil bolj namenjen "visečemu" San Franciscu. ;)