ponedeljek, 5. november 2007

48 odstotkov

Fotografija, ki sem jo poslal na Cosmopolitanov foto natečaj hitrih petk, je bila najbolj všeč kar 48-im odstotkom glasovalcev. Najlepša hvala vsem, ki ste glasovali zanjo.



Bo Playboy ali Cosmo, to je sedaj vprašanje? ;)

8 komentarjev:

Anita pravi ...

Bravo, bravo.
Glede na to, da imaš tako prijazno ženo, da ti dovoli hodit po takih prireditvah, kjer kar mrgoli mladih punc, mislim, da si zasluži tisti cosmo. :)
Seveda sem za enakost, kjer ne potrebuješ dovoljenj, pa vendar...

Anonimni pravi ...

Ne strinjam se s prejšnjim komentarjem. Jaz bi napisal tako:
Bravo, bravo, bravo!
Gleda na to, da imaš pametno ženo, ki te pošilja na take prireditve, kjer mrgoli lepih deklet in ve, da se boš ogret vrnil k lepi, dobri in pametni, si zaslužiš tudi Playboya.

Renato pravi ...

Čestitke! Bil si izven konkurence :)

Tanja pravi ...

Jaz navijam za Cosmo. Mi ga bo L potem lahko posodla.. ;-)

Tine pravi ...

Cestitke!
To sploh ni vprasanje....:) mislim da si ga zasluzis..Sej PB je kar uredu in mislim da bo tudi L. dobila kaj zanimivega zanjo notri.

matejmm pravi ...

Hmmm... Zvesti moji bralci, res ste mi v pomoč. Trenutno razmerje glasov je 2:2 ;)

Anonimni pravi ...

Igra pa se do 3, ne? Torej si bom vzel žogo in dal zadnjo točko Playboyu. Ti si se boril za najboljšo fotko, ona pa se ni v teku za 1000€. Kdo si zdaj zasluži revijo? No funny, mo money :)

PS: Evo, kje se srečamo po dolgem cajtu :))

Anita pravi ...

Hja, sem jaz tudi še malo razmišljala in glede na vsebino cosma zna bit, da bo imela tudi ona več od Playboja kot od Cosma. ;)