nedelja, 18. november 2007

Številka 46

Ko po dveh dneh spet odprem predal e-pošte, ugotovim, da me v njem čakata kar dve številki 46. Anita in S3cMM sta bila spet pridna in poslala vsak svoj prispevek za nadaljevanje zgodbe o številkah.





S3cMM je pripisal, da je dolgo čakal, če bo kdo poslal kakšno lepšo 46ko. "Računal sem, da bo vsaj Tine poslikal najbolj znano 46ko na svetu, saj je to številka Valentina Rossija, bivšega svetovnega prvaka v najmočnejši kategoriji motociklov. Prepričan sem , da je imel vsaj vsak deset navijač na GP Valencije majico ali zastavo s to številko. No, ti pa jaz pošiljam detajl stroja iz naše proizvodnje, ki želi za svoje delovanje le hidravljično olje DVC 46. Pa še z mobitelom je poslikan, tako da je tudi kvaliteta temu primerna."

2 komentarja:

Tine pravi ...

OK, res da sem strojnik, ampak meni se Anitina precej bolj dopade:) Celo precej bolj od Rossijeve.
...čak to pa ni več normalno za strojnika:)

matejmm pravi ...

@Tine: Jaz sem na Anitini fotki kar nekaj časa iskal pravo številko. Je pogled kar sam uhajal drugam ;)