sreda, 21. november 2007

FIOTW

O fotografiji, ki je bila na iStockphoto izbrana za FIOTW (Free Image Of The Week) sem tukaj že pisal. Tokrat pa še nekaj dodatne statistike po zaključku akcije.

Fotografijo je bilo mogoče iz spletne strani brezplačno prenesti 4 tedne. Prvi teden je bila objavljena na vstopni strani in je zabeležila 19.959 prenosov od tega največ 5.376 prenosov v enem dnevu (v povprečju 3,7 prenosa v minuti). Pri tem je potrebno upoštevati, da so imeli na iStockphoto v tem obdobju velike težave s stabilnostjo sistema, sicer predvidevam, da bi bilo prenosov še nekaj več.

V zadnjih treh tednih akcije je fotografijo brezplačno preneslo še 14.731 uporabnikov in je tako skupaj zabeležila kar 34.690 brezplačnih prenosov. Te številke dajo slutiti obseg skupine uporabnikov, ki jih s svojo dejavnostjo zajame podjetje iStockphoto.

Pričakoval sem, da bo po preteku akcije zanimanja za omenjeno fotografijo popolnoma upadlo, vendar sem se zmotil. Do danes je fotografijo kupilo še 12 uporabnikov.



Še predno je bila fotografija izbrana za FIOTW, sem se odločil, da bo krasila eno izmed sten v kabinetu in danes je končno zasedla svoje mesto.

1 komentar:

mija.michelizza pravi ...

Fotka je super, okvir mi pa ni všeč :-)