petek, 9. november 2007

Studijska oprema

Veliko fotografov si želi, da bi imelo svoj lastni studio in tudi jaz sem se že nekaj časa v mislih poigraval s to idejo. Pred dobrim letom, so me fantje iz Foto kluba Kamnik povabili na studijsko fotografiranje in od takrat sem razmišljal, kako bi bilo lepo, če bi imel nekaj podobnega tudi sam na voljo.

Ideja se je še bolj izoblikovala na letošnji Minilypsi, ko sem se še pobližje spoznal s studijsko opremo in dobil v roke tudi prvi cenik teh izdelkov. Po pogovoru s kolegom sva se odločila, da bi skupaj nabavila osnovni set studijskih bliskavic s pripadajočo opremo.

Ta teden sem tako porabil kar nekaj časa za brskanje po spletu in primerjanje ponudb opreme različnih proizvajalcev. Danes pa je padla tudi končna odločitev.


Do novega leta bova nabavila set studijske opreme proizvajalca Elinchrom (fotografija je iz njihove spletne strani). Komplet bo vseboval:
  • 2 studijski bliskavici Style RX 600 Ws z osnovnimi reflektorji
  • kovček za prenašanje
  • snoot za usmerjanje svetlobe
  • transparenten in srebrn dežnik s stojali in torbo za transport
  • svetlobno okno dimenzije 66x66cm
  • komplet za radijsko proženje bliskavic
V ponedeljek potrdiva naročilo, potem pa bo potrebno počakat od 14. dni do 3 tedne, da oprema prispe. Sprejemava že prve rezervacije modelov ;) Če torej kdo potrebuje fotografije za v foto album, naj se javi!

7 komentarjev:

Žiga Gričnik pravi ...

Kaj pa cena?

matejmm pravi ...

Da se bo investicija povrnila, bo treba prodat cca. 2k slik preko iStocka ;) S trenutnim tempom, bi to lahko bilo v 4 do 5 mesecih... Cena bo nekje okoli 1600 eur.

Tine pravi ...

Se že veselim tvojih novih superduper fotk.

Anonimni pravi ...

Zdaj ko boš imel nov studio, se bom prišla pa tudi jaz slikat k tebi, če bom na slikah kaj mlajša.

matejmm pravi ...

@stara mama: Te luči so tako super-duper, da če te poslikam, te pomlašam za enih 40-50 let. After-40 krema se lahko skrije pred tem ;)

mija.michelizza pravi ...

Že na mojem blogu se je oglasila takozvana "stara mama iz rajd" ... že takrat sem posumila, da nekaj ni v redu. Sedaj pa sem 100 % prepričana, da se nekdo pod njenim nickom izdaja za staro mamo iz rajd. Ona se NIKOLI ne bi slikala!!! Naj se javi prevarant!!!! ;-)

Anita pravi ...

Če ji damo Enejčka v roke se slika. Pa ne samo to, še zobe pokaže. :)