nedelja, 18. november 2007

Gas Show

Društvo Gas iz Vrtojbe je v soboto na mednarodnem mejnem prehodu Vrtojba organiziralo Gas Show. Ob zaključku tekmovalne sezone so se tekmovalci na revijalnih dirkah pomerili v kartingu, supermoto, rally-ju in motocrossu. Bilo je mraz, zelo mraz! Nekaj utrinkov iz dogajanja.























4 komentarji:

mbbirdy pravi ...

Cool fotoreportaza.

mija.michelizza pravi ...

A bi jst tut Belino malo tko prefarbala? Al bi si omislna kšn kart? hmmm ... :-)

Anonimni pravi ...

Saj bi tudi jaz pohvalil fotke, samo to bi zvenelo tako kot če bi pacient rekel zdravniku: "Veš dohtar, dobro si me operiral."

matejmm pravi ...

@s3cMM: Tvoj komentar bom vzel kot pohvalo, čeprav mislim, da mi do naziva doktorja v fotografiji manjka še kar precej. Je bila pa težava na prireditvi tudi v tem, ker je bilo proti večeru že tako mraz, da se mi dirk avtomobilov s štirikolesnim pogonom in motorjev sploh ni dalo več slikat. So mi roke skoraj zmrznile na aparatu. Bo treba nabavit kakšne foto-rokavice.