nedelja, 4. november 2007

Oktober = iStock BME

Oktober 2007 je bil na iStockphoto zame izredno uspešen mesec - najboljši dosedaj (Best Month Ever). V 31 dneh sem prodal 484 fotografij, zaslužek pa tudi ni zanemarljiv, saj sem v povprečju za vsako prodano fotografijo dobil več kot dolar. Škoda le, da vrednost ameriškega dolarja tako pada.

Najbolj uspešne fotografije v novembru 2007:

1: Sunflower Beauty (40 downloads)


2: Three Sunflowers (30 downloads)


3: Bungee jump (27 downloads)


4: Fresh onion (23 downloads)


5: Fresh Parmesan (20 downloads)

6 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Care! Si točno 10x bolj uspešen kot jaz! moj BME (prvič slišim ta izraz) se ustavi pri 52... - tko da če boš rabil številko ;)

LP Luka

matejmm pravi ...

@Ratluk... Hvala za ponudbo glede številke. Se bom spomnil nate, ko pridem do tja... Samo jo je treba še nekako spravit na fotko. Sicer pa so iStock forumi polni takih in podobnih kratic (MBTY - best month this year, WME - worst month ever,... itd.) Sicer pa veselo UL in bodo tudi DL prišli in z DL tud RL ;)

Renato pravi ...

Oktober je bil tudi moj BME... o številkah pa raje ne bi ;)

Tine pravi ...

Cestitke, car si, res! Ampak nic ne pade z neba, me veseli da se je tvoj trud poplacal. Kar tako naprej!

LP

Anita pravi ...

Čestitke!
Una z bungijem mi je res huda.
Probaj tako še z čebulo. :)

Jaz imam kar dve 38-ki pripravljeni, ampak ti hočem dat možost. Smo ti rubriko že čisto prevzeli.

matejmm pravi ...

@Anita: Nič narobe, če ste prevzeli rubriko. Sicer pa 38-ko že imam - po mojem ti bo všeč ;)